Wat er de laatste weken is gebeurd.

29 januari 2024 - Geel, België

Hoi,

De laatste week is er van alles gebeurd. Zoals zijn tante, mama en ik naar de afscheidsshow van #LikeMe zijn gaan kijken. Mama is met ons naar de MCDonalds geweest (wauw, mama!) en ik heb heel mooie kleren van de telenovelle (serie) Milo gekregen (wel heel duur 🫣). Maar helaas is onze va ook gestorven 😭. We zijn nog gaan groeten bij Verstappen en hebben daar afscheid van hem genomen.

Maar er zijn ook leuke dingen gebeurd! Mille is ook komen spelen en ik ben naar de cinema geweest met Tessa. We zijn naar de film 'Wonka' geweest. Vandaag (29 januari) hebben mijn klas en ik geoefend voor het carnavalsbal. We dansen op het liedje 'Monssieur Tombla' en het is een heel actief dansje met veel springen enzo. Kasper weet nog niet welk dansje hij gaat doen. Kasper gaat als Super Mario en ik als Oempa Loempa (Dat is een soort dwerg die in de film 'Wonka' en 'Sjakie en de Chocoladefabriek').

Ik heb vandaag (29 januari) ook mijn collage van Frans moeten doen. Ik moest dus een vriend(in) uitkiezen van de klas en dan moest je informatie van diegenen verzamelen en voor de klas doen. Dit weekend heb ik het een beetje moeilijk gehad en daarom heb ik niet kunnen oefenen op Frans. Mijn boekbespreking mocht ik ook later doen omdat de juf weet dat ik het even moeilijk heb en er niet echt aan kan werken.

Fonske is ook gaan informeren bij de hondenschool of hij al klaar is voor de puppyschool. Maar we waren te vroeg of te laat dus we moeten nog eens teruggaan.

We zijn klaar voor de komende week(en)!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Jouw reactie